Quake.CS2.HU logo

   Nyitó oldal | Hírek | Cikkek | Fotógaléria | Fórum | Regisztráció | Aktiválás | Bejelentkezés | Központi adatkezelő  

Portálunk átalakítás alatt, de a képek, leírások, fórum változatlanul elérhetőek!


Quake 4 teljes végigjátszás, képek!
Quake 4 teljes végigjátszás!

Fórum, segítség kérés,
ha elakadtál!




Partnerek:

WWW.eSPORT.HU



WWW.NFS.CS2.HU

  

Kiemelt támogatók, partnerek:

  MaXeline - Internetes megoldások

  FLASH.HU - Flash csoport

  PADI Magyarország - Merülésvezető

Támogass minket, helyezd el az
oldaladon a portálunk bannerét:

QUAKE.CS2.HU






>> Quake.CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Quake 4 teljes végigjátszás + képek! > 16: Recomposition Center
Ma 2019. július 19. péntek, Emília névnapja van.

16: Recomposition Center
Quake 4 teljes végigjátszás :: 16: Recomposition Center

<- előző oldalkövetkező oldal ->

16: Recomposition Center

-

Egyből úgy indul, hogy kint vagyunk a csatornából, leestünk.

-

Előrébb látunk egyből egy erősebb Strogg-ot, aki kínoz egy embert. Megmenteni már nem tudjuk, mert elviszi egy gép, de halljuk, hogy valaki segítségért kiáltozik.

-

Ezután újra a legendás KODIAK csapat kerül elő, és bár nem személyesen KODIAK, hanem csak Sasaki, aki mérnök.

-

Ő örömében feljavítja a railgun fegyverünket, és vele újabb küldetések indulnak, hogy kijussunk innen.

Gondolom kitaláltátok, hogy mi lesz szegény ürge sorsa, de hát ne szaladjunk ennyire előre.

-

Azt a küldetést kapjuk, hogy keressük meg a kijáratot.

-

Ügyesek vagyunk, mert az egyetlen úton elindulunk, és megtaláljuk. Ez igen!

-

Újabb küldetés: aktiváljuk hordó feldolgozót! Látjátok, hogy pörögnek a küldetések? :)

(Ezután nem, nem a savanyúsággyárban kell a konzerveket ládába pakolni, de akár még ez is lehet később... de kicsi rá az esély.)

-

Útközben látunk egy haldokló német katonát, Jarlsberg-et a Viper csapatból, akit egy lightning gun-nal kínoznak. Vegyük fel a fegyvert, neki már úgyis mindegy.

-

Sajnos ez a fegyver nem elég erős. Míg a Quake1-ben közelre az egyik legjobb fegyver volt egy profi kézben, most hiába lövünk vele pontosan, egy sörétes sokszor hatékonyabb. Valamint a hatótávolsága is limitált. Kár érte. A Quake 5-ben csak dísz fegyver lesz, és a szúnyogok fognak csak meghalni tőle.

-

Megtaláljuk a hordó gyárat, örömünkben nyomjuk meg az egyetlen gombot, amit meg lehet.

Sikerült!

Újabb feladat: aktiváljuk a gyártást!

-

A sterilizáló helységen át megyünk tovább.

-

Látunk egy szobát, ahol az összes LCD-t beverték. Ha nagyon-nagyon siettünk volna, akkor láttunk volna egy Strogg-ot, aki az Ámokfutók legújabb videóklippjét nézte, és mivel nem tudott azonosulni vele, ezért tönkretette a berendezést. Így viszont csak a bezúzott kijelzőket látjuk.

-

Egy kicsit nagyobb téren közlekedés, harc.

-

Most aztán beindult a gyártás, örülhetünk. Amennyiben megvárjuk a legyártott hordók közül a 1 000 000 000.-dik darabot, akkor a Strogg-ok az univerzum legnagyobb gyártói lesznek, és utána megjelenik két részeg Strogg, és pezsgővel kínál minket. Mivel ez 76 év múlva következik csak be emberi idő szerint, így nem érdemes megvárni szerintem. Induljunk vissza a mérnök kollegához, hogy megcsodálhassuk még egyszer ezt a pályarészt.

-

Visszafelé átvezető kezdődik: találkozunk egy rosszarcú Strogg-al, aki valamiért kifejezetten ideges ránk. Szerintem azt a lábat, amit mi kaptunk a kórházban, azt neki szánták, és neki most 4 számmal nagyobb jutott, ezért bosszút áll.

-

Annyira ideges, hogy leüti a szegény táncos lábú alap Strogg-ot is. Mivel mi gyorsabbak vagyunk, ezért el tudunk futni, lőjjük amivel jólesik.

-

Tovább haladva újabb hozzánk hasonló, de jóval gyengébb katonák támadnak ránk, hogy jobban teljen a visszaút.

-

Hát, pont rosszkor érünk oda, látjuk amint a már csak ex-mérnök kollega intim kapcsolatot létesít egy erősebb Strogg-gal, és hát a lény annyira lázba jön, hogy elkapja és be is zárkózik vele. Ha nekünk is szexi emberi testünk lenne, biztos minket választott volna, de mi már félig strogg-ok vagyunk sajnos.

-

Itt jön a játék első igazi logikai feladata, ami egy óvodás gyereknek is sikerülhet, ha tudja mozgatni az egeret.

-

Egy ládát kell hozni, és azon keresztül felmászni. Igaz, én gyöngyösre izzadtam a homlokom, mire rájöttem, megőszült a hajam és kihullott a fogam, de hát legalább így ez már stratégiai FPS! (Elismerem, kicsit túloztam, hogy nehéz lett volna, sajnos egyértelmű volt mit kell csinálni. ;)

-

Sikerült a hordógyár aktiválása, fel is jutottunk a kijáratnak kinéző ajtóhoz.

-

Emlékszik valaki a jó öreg Doom 1, Doom 2-re? Ott volt szokás, hogy a pálya utolsó részéhez raknak egy „rózsaszín kutyát”, hát itt ugyanez történt. Szinte vártam, mikor sütik el ezt. Abban a játékban, ahol 1996-ban sem szép, modern sprite-okat használnak, ott már semmin nem kell meglepődni.

-

Véget ért ez a rész is, már túl vagyunk a játék felén, a pályák számát figyelembe véve. Kicsit nehezedett, de mi is erősödtünk.

Eddig a legnehezebb rész a lépegetős pókvadászat volt, mármint ott volt igazán csak esélyünk elveszteni a játékot.

 

» Teljes fotógaléria - 54 kép «

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 

A hét képe:

Kiemelt kép:
Nagyobb kép megnézés, eddig 7 kommentálás:
7 képe: Mérges kutyája
7 képe: Mérges kutyája
7 hozzászólás

Archívum
Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

 

Ugrás az oldal tetejére


  Tartalmi áttekintés, térkép (sitemap)