Quake.CS2.HU logo

   Nyitó oldal | Hírek | Cikkek | Fotógaléria | Fórum | Regisztráció | Aktiválás | Bejelentkezés | Központi adatkezelő  

Portálunk átalakítás alatt, de a képek, leírások, fórum változatlanul elérhetőek!


Quake 4 teljes végigjátszás, képek!
Quake 4 teljes végigjátszás!

Fórum, segítség kérés,
ha elakadtál!




Partnerek:

WWW.eSPORT.HU



WWW.NFS.CS2.HU

  

Kiemelt támogatók, partnerek:

  MaXeline - Internetes megoldások

  FLASH.HU - Flash csoport

  PADI Magyarország - Merülésvezető

Támogass minket, helyezd el az
oldaladon a portálunk bannerét:

QUAKE.CS2.HU






>> Quake.CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Quake 4 teljes végigjátszás + képek! > 04: Interior Hangar
Ma 2019. október 22. kedd, Előd névnapja van.

04: Interior Hangar
Quake 4 teljes végigjátszás :: 04 Interior Hangar

<- előző oldalkövetkező oldal ->

04: Interior Hangar

-

Kezdéskor egy liftben vagyunk, több emeletet megyünk fel, velünk van két kollegánk.

-

Első küldetésünk, hogy tisztítsuk meg az ellenségektől a környéket.

-

Sötét lesz, így én a shotgun helyett a világítós fegyvert használtam. Itt még csak gyenge alap Strogg-ok jönnek. Rájöhettek volna már, hogy szinte esélyük sincs. De ez nem ez a játék, hogy rájöjjenek :).

-

Érdemes megnézni, hogy mit ér a lámpa ha be van kapcsolva, és ha ki.

-

Itt a fények már shadow mapping, vagy bizonyos felületek ray tracing render-elési hatást keltenek. Messze vagyunk attól, hogy valósághű radiosity eljárással kezelt fényt lássunk, már csak azért is, mert egy szebb ilyen képet, 1 képkockát néha 10-40 órába telik 800x600-ban elkészíteni egy 2-3 GHz-es gépen, sok giga ram-mal (bár nem feltéten sok memória, inkább nagyon sok számítási művelet szükséges hozzá). Ilyen játékok akkor lehetnek majd, ha a mostani gépek sebességének a legalább 50, de inkább 100-szorosa lesz a mostaniénak, vagy nagyon tudják optimalizálni esetleg újítani azt az eljárást, ami valósághűen modellezi a fény terjedését. Csak egy rövid példa, mi az ami nincs a mostani játékokban: vegyünk egy zárt szobát, ahol korom sötét van. A szoba közepén ott van egy cserép váza, aminek szűk a nyaka, és teljesen tömör. A fény csak a fenti szűk nyíláson jön ki, az egyelten fényforrás a vázában van. Ha a valóságban ilyen lenne, a fény kiáradna a vázából, a plafonon lenne fény, és a pattogó fénysugarak pedig tompán, de világossá változtatnák a szobát. A játékokban pedig ha a jelenleg legmodernebb fénykezelés is van, akkor az történik, hogy a plafonon ott egy erős fény (mintha zseblámpával odavilágítanánk), és korom sötét lenne a szobában, ha oldalról nézzük a vázát. Mivel a pályatervezők ezt tudják, hogy ez nem valósághű, ezért beállítják a szobának egy alap gyenge világosságot, így lesz közel valósághű. Ha pedig a fény tűz, akkor a fényerő változik, és vele együtt a szoba fényereje is változik. De ha csak a játék motorja által generált fényre építenénk, nagyon fura fényviszonyok lennének. Remélem picit így érthetőbb, mire gondoltam.

Miután kész, vagyunk, kapunk egy újabb küldetést:

-

találkoznunk kell Rhones-sel. Aki be próbál menni valahova, csalódni fog, mert vissza kell menni a lifthez, és ő valahogy odakeveredik.

-

Itt újabb küldetés indul, a másik két egyéb csapattárs nagyon gyorsan lelép, próbáltam utánuk szaladni, de esély sem volt :).

-

Még egyszerűbb feladat jön: Rhones-t védjük meg, ő pedig lerakja a 2 bombát a hangárokba.

-

Itt már komolyabb ellenfelek jönnek, de ez sem vészes.

-

Ezután egy irányítóterembe megyünk, ahol élesíti távolról a tölteteket és bumm, felrobbannak azok a hangárok, ahol a Strogg-ok voltak eddig. Ez igazi szép robbanás volt.

-

Újabb küldetés: találkozzunk Voss-sal.
Itt a készítők megint nem bíztak semmit a véletlenre, egyből az irányító központ mögött ott a lift, Rhones pedig érteletlenül nyomkodja a gombokat a falon... :)

-

Már véget is ért a küldetésünk, teljesítettük a feladatot.

» Teljes fotógaléria - 25 kép «

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 

A hét képe:

Kiemelt kép:
Nagyobb kép megnézés, eddig 7 kommentálás:
7 képe: Mérges kutyája
7 képe: Mérges kutyája
7 hozzászólás

Archívum
Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

 

Ugrás az oldal tetejére


  Tartalmi áttekintés, térkép (sitemap)