Quake.CS2.HU logo

   Nyitó oldal | Hírek | Cikkek | Fotógaléria | Fórum | Regisztráció | Aktiválás | Bejelentkezés | Központi adatkezelő  

Portálunk átalakítás alatt, de a képek, leírások, fórum változatlanul elérhetőek!


Quake 4 teljes végigjátszás, képek!
Quake 4 teljes végigjátszás!

Fórum, segítség kérés,
ha elakadtál!




Partnerek:

WWW.eSPORT.HU



WWW.NFS.CS2.HU

  

Kiemelt támogatók, partnerek:

  MaXeline - Internetes megoldások

  FLASH.HU - Flash csoport

  PADI Magyarország - Merülésvezető

Támogass minket, helyezd el az
oldaladon a portálunk bannerét:

QUAKE.CS2.HU






>> Quake.CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Quake 4 teljes végigjátszás + képek! > 03: Hangar Perimeter
Ma 2019. október 22. kedd, Előd névnapja van.

03: Hangar Perimeter
Quake 4 teljes végigjátszás :: 03 Hangar Perimeter

<- előző oldalkövetkező oldal ->

03: Hangar Perimeter

-

Kiszállunk a liftből, és előrébb haladva látunk egy keményebbnek látszó Strogg-ot, amint éppen gránátvetővel pattint felénk gránátot.

-

 

Ez a rész szolgál arra, hogy megtudjuk: újra használhatjuk majd valamikor a grenade launcher-t, ami a Quake óta már ismerős lehet. Persze itt még nem kapjuk meg a fegyvert, hiába szaladunk oda a hullához. Engem még mindig zavar, hogy nem maradnak ott a tetemek, de hát ez van.

-

Előrébb haladva találkozunk újabb csapattársakkal, CPL Mahler-rel, Tech Li-vel és Medic Hayes-sel Viper csapatból, akik csatlakoznak hozzánk. Örömük jelképéül adnak nekünk egy shotgun-t, azaz sörétes puskát.

-

Azt tudni kell, hogy míg a pisztolyon és géppuskán van lámpa, addig a shotgun-on nincs, így itt van mindenki dilemmája: sötét helyen látunk és lövünk gyenge fegyverrel, vagy alig látunk és egy erősebbel.

-

Előrébb haladva jön elég sok Strogg, és megölik az egyik csapattársamat, majd a másik figyelmeztet, hogy legközelebb jobban vigyázzak. Nem töltöttem vissza, hogy megnézzem: ez vajon elkerülhetetlen történés-e, vagy éppen így sikerült csak.

-

Így 4-ről 3-ra csökkentek a kísérőim, velük egy lifthez érünk, amikor már számolnék a töltésre, akkor kiderül: ez csak egy belső lift, és nem minden lift jár azzal, hogy tölteni fog. Sőt, a csapattársaink indítják a liftet.

-

Újabb ellenfelek, most fentről is, majd probléma: nem tudunk továbbmenni, ezért be kell törni egy törhetetlen üveget, amihez aktivizálni kell egy hajtómű szerű berendezést.

-

Természetesen minket küldenek felderítőnek, így küldetésünk indul.

-

Létramászás, kapcsolgatás, Strogg-ok már szinte kötelezően, és eljutunk a kapcsolóhoz, ami a hajtóművet lerakja, pont az üveg elé, mintha más is gondolt volna erre.

-

Lemegyünk, és olyan kegyesek a csapattársaink, hogy megvárnak azzal is, hogy mi indítsuk be.

-

Robbanás, dirr-durr, és már nincs is a törhetetlen üveg, a hajtómű győzött. Folytathatjuk az utunkat, a játék ment.

-

Újabb Strogg-ok, már egyre több és erősebb, de hát ez a játék lényege. A shotgun-unk elég hatékony távolabbra is, ez igen meglepő számomra. Ja, hát a jövőben vagyunk...

-

Utánuk eljutunk egy újabb lifthez, ahol már a látszik is az exit felirat, így már tudjuk, elérkeztünk ez a rész végére, viszont gazdagodtunk pár csapattárssal és egy új fegyverrel.

» Teljes fotógaléria - 50 kép «

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 

A hét képe:

Kiemelt kép:
Nagyobb kép megnézés, eddig 7 kommentálás:
7 képe: Mérges kutyája
7 képe: Mérges kutyája
7 hozzászólás

Archívum
Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

 

Ugrás az oldal tetejére


  Tartalmi áttekintés, térkép (sitemap)