Quake.CS2.HU logo

   Nyitó oldal | Hírek | Cikkek | Fotógaléria | Fórum | Regisztráció | Aktiválás | Bejelentkezés | Központi adatkezelő  

Portálunk átalakítás alatt, de a képek, leírások, fórum változatlanul elérhetőek!


Quake 4 teljes végigjátszás, képek!
Quake 4 teljes végigjátszás!

Fórum, segítség kérés,
ha elakadtál!




Partnerek:

WWW.eSPORT.HU



WWW.NFS.CS2.HU

  

Kiemelt támogatók, partnerek:

  MaXeline - Internetes megoldások

  FLASH.HU - Flash csoport

  PADI Magyarország - Merülésvezető

Támogass minket, helyezd el az
oldaladon a portálunk bannerét:

QUAKE.CS2.HU






>> Quake.CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Quake 4 teljes végigjátszás + képek! > 01 : Air Defense Bunker
Ma 2019. december 7. szombat, Ambrus névnapja van.

01 : Air Defense Bunker
Quake 4 teljes végigjátszás :: 01 Air Defense Bunker

<- előző oldalkövetkező oldal ->

-

Magunkhoz térünk, és SGT Morris-t látjuk, aki velünk együtt a Rhino squad-ban, azaz Rhino csapatban szolgál, és azt javasolja, szedjük össze a csapatunkat.

-

Az alap fegyverünk egy Blaster, ami egy futurisztikus pisztoly, végtelen tölténnyel. Hát, gondolom kitaláltátok, hogy nem ezzel fogjuk megváltani a világot. Érdekesség, hogy ez a fegyver nem szerepel a multiplayer részben, tehát csak itt a normál játékban fogjuk használni.

-

Másodikként Medic Anderson orvost látjuk kicsit előrébb a mi csapatunkból, amint éppen Medic Metcalf –et gyógyítja a Badger csapatból, és természetesen minket is meggyógyít, hogy megmutassa mit is tud. Így már 100 az életerőnk, alap esetben ez a normális.

-

Ezután PVT Webb-et látjuk egy autosave után amint beszalad, ő a Badger Squad-ban szolgál. Befele haladva az épületbe ezzel a megismert másik csapattal találkozunk, és 2 tagja elkísér minket egy darabon. Itt találkozunk legelsőnek a Strogg-okkal, még nem igazan veszélyesek, az alap fegyverrel is lelőhetjük őket. Egy idő után megáll a társunk, és nem követ minket. Ha a fegyverrel le akarjuk lőni közelről, akkor közli, hogy nem jöhet tovább. Máris rájöttünk, hogy itt nincs külön „use” – azaz „használ” gomb, hanem a lövést tudjuk erre használni közelről. Ezzel megoldották azt a gondot, hogy ne lökjük a csapattársunkat közelről.

-

Akkor induljunk el elsőnek egyedül... Nem kell félni, látunk egy Strogg-ot, amint egy katonát vonszol el egy ajtó mögé, és utána futva megtaláljuk a katona fegyverét, holttestét, és miután felvettük a fegyvert (Machinegun = géppuska ), már elénk is ugrik az ellenfél, hogy kipróbáljuk, mire is jó ez az új fegyver. Annyit kell róla tudni, hogy 40-es méretű a tárja, és összesen 200 töltényt tarthatunk alap esetben magunknál.

-

Előrébb haladva teljesen logikusan ránk támad még pár Strogg, majd egy kicsit világosabb, kifelé látható részhez érve egy hozzánk hasonló katonát megmentünk egy már nagyobb darab Strogg elől, aki kutyaszerű teremtmény, és ő is elkísér egy részen.
Még pár ilyen nagyobb teremtményt láthatunk, valamint egy Doom 3-ban már „megszokott” terminált, ami információkat közöl, de közelről interaktívan csinálhatunk majd később különféle dolgokat.

-

Újabb autosave – ez jelzi, hogy jó úton vagyunk. A Badger csapat vezetője megkér minket, hozzuk el a mi medikusunkat, ez tehát az első küldetésünk. Fontos, hogy a küldetéseket a bal fenti ablakban láthatjuk, amiket itt látunk és olvasunk, azokat jól jegyezzük meg (vagy olvasd tovább a leírást ;). Tehát elindulunk visszafelé... Érdekes, hogy a játékmenet itt is igen egysíkú, mert hamarabb visszaindulva nem nyílik ki az ajtó, bár ez a játékosok érdeke, hogy ne tévedjenek el, de az interaktivitásnak lőttek ezáltal. Már tudjuk, hogy a Quake 4 sem olyan világmegváltó FPS, amiben bármit tehetünk, és annak megfelelően történnek a dolgok. Majd a Doom 4 talán, vagy a Half Life 8.

-

Találkozunk egy kisebb sereggel, amit könnyű likvidálni. Éppen túl nyugisnak tűnik az utunk visszafelé ezek után, amikor egy csapattársunk jelzi, hogy jó úton vagyunk, majd hirtelen előkerül egy másik Strogg, akinek a jobb keze helyén egy helyes szúró eszköz van, mint a Terminátor 2-ben a folyékonyfém gonosz Terminátor-nak, és egyből végez a kollegával. Ismerős lehet ő „arcra” a Quake2-ből is. Érdekes, ha közel engedjük magunkhoz, velünk nem tud egyből végezni, de hát ez az alap nehézségi szint, vagy éppen a játék működése miatt lehetséges. Végezzünk vele, és menjünk tovább. Megtaláljuk hamarosan az orvost, és visszafelé megint ránk támadnak. Ez a harmadik új szúróskezű lény most a földbe csap, és az áram miatt minket is megsebesít, még ha messzebb vagyunk, akkor is. Most már megtanulhattuk, hogy tudnak ilyet is, így ezek fényében legközelebb vagy földelt gumicsizmában harcoljunk ilyenekkel, vagy távolról lökjük le. (Gumicsizma sajnos nincs a játékban, így újra nincs interaktív választási lehetőségünk ;)

-

A medikusunk sikeresen odaért, és egy újabb fontos momentum: a jobb felső sarokban egy „objective complette” feliratot láthatunk, hogy teljesítettük ami a küldetésünk volt. Ezek után látványosan meggyógyítja picit a beteget, majd kinyitják nekünk az ajtót. Kiérve látványosan lelő egy másik katona pár ellenfelet, és meglepődve közli, hogy nem gondolta, hogy élünk. Örömködjük vele egy kicsit, majd haladjunk oda a lifthez, és végeztünk is a Quake 4 első pályájával. Ugye, hogy nem is volt nehéz?

-

Így ezek után nekem az a véleményem, hogy a Half-Life 2 és hasonló játékok játékmenetét átvették, és felhasználták a meglévő Doom 3 játék motorját. Eddig semmi különöset nem tapasztalhattunk, ez akár eddig lehetett volna egy Half-Life 2 / Far Cry / Halo kiegészítő is. Sőt, a kutyakényt támadó Strogg, a második lény akivel találkozhattunk, szerintem igen középszerűen valósították meg a futás részét például, nem érzem azt, hogy hú, hát ez valami fergetegesen jó lett volna. A szúrós kezű Strogg már komolyabb, de nincs az a „hú, hát ez hihetetlen érdekes” érzés. Az egyedüli adrenalin az volt amikor ez a legutóbbi lény kivégzett egy csapattársat.

» Teljes fotógaléria - 73 kép «

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 

A hét képe:

Kiemelt kép:
Nagyobb kép megnézés, eddig 7 kommentálás:
7 képe: Mérges kutyája
7 képe: Mérges kutyája
7 hozzászólás

Archívum
Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

 

Ugrás az oldal tetejére


  Tartalmi áttekintés, térkép (sitemap)