Quake.CS2.HU logo

   Nyitó oldal | Hírek | Cikkek | Fotógaléria | Fórum | Regisztráció | Aktiválás | Bejelentkezés | Központi adatkezelő  

Portálunk átalakítás alatt, de a képek, leírások, fórum változatlanul elérhetőek!


Quake 4 teljes végigjátszás, képek!
Quake 4 teljes végigjátszás!

Fórum, segítség kérés,
ha elakadtál!




Partnerek:

WWW.eSPORT.HU



WWW.NFS.CS2.HU

  

Kiemelt támogatók, partnerek:

  MaXeline - Internetes megoldások

  FLASH.HU - Flash csoport

  PADI Magyarország - Merülésvezető

Támogass minket, helyezd el az
oldaladon a portálunk bannerét:

QUAKE.CS2.HU






>> Quake.CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Quake 4 teljes végigjátszás + képek! > Single game - a normál játék indítása
Ma 2019. július 19. péntek, Emília névnapja van.

Single game - a normál játék indítása
Quake 4 teljes végigjátszás :: 00 Single game - a normál játék indítása

<- előző oldalkövetkező oldal ->

4 nehézségi szint közül választhatunk, amelyek az amerikai katonai rangoknak felelnek meg:

  • Private – közlegény - legkönnyebb
  • Corporalalap - ezt javasoljuk, erről szól a leírás
  • Lieutenant – nehéz – csak profiknak
  • General – extra nehéz – csak megszállott rajongóknak!

 

Közel 1 perces töltés után egy “Click to continue” felirat díszeleg jobb lent, és mivel nagy valószínűséggel érdekel minket, miről is szól a Quake 4, így nyomjuk meg.

Quake 4 átvezető animációk működése

Ezután elkezdődik a valós időben generált pár perces animáció.
( képek megtekinthetőek itt - 44 darab )

Régebben ezek a filmek a gépek teljesítménye miatt előre leszámolt, letárolt volt, úgynevezett előre render-elt változat, és a gép csak a már letárolt és tömörített képkockákat játszotta le egymás után, mint egy egyszerű filmet. Ez azonban itt nem így van, hiszen a felbontástól, beállításoktól és a gépünk konfigurációjától függően láthatjuk ezeket az animációkat, és a folyamatosság kizárólag a mi hardverünktől függ. Ennek van előnye és hátránya is.

Tehát a real-time generált animáció jó, mert:

  • Ezek az animációk interaktívak, azaz ha a főhős kezében legutóbb sörétes puska volt, akkor az átvezető animációban azzal a kézben fog futni, és olyan kinézettel, ahogy beállítottuk, tehát jóval interaktívabb lesz. Régebben le volt tárolva több változat is minimális változtatásokkal, vagy éppen nem figyelt erre a játék.
  • Jóval kevesebb helyet foglal, mivel csak az objektumokat, mintázatokat, és a mozgási irányukat kell letárolni. Egy ilyen környezetben 1 óra film sem foglal sokkal több helyet, mint akár 1 perc, míg egy normál filmnél egyenes arányban nő a foglalt hely az idővel együtt.
  • Akár 1600x1200-as felbontásban is láthatunk csodálatos animációkat, amelyet előre render-elve nagyon sok helyet foglalna, így viszont kellően izmos gépnél élvezhetjük ezt.

Rossz, mert:

  • Ha nincs jó gépünk, ezek az animációk élvezhetetlenek lehetnek, mert szaggatnak, a gépünk nem megfelelő a valós időben való számításra. Ilyenkor jobb lenne a régimódi, előre letárolt animáció. (A cikkíró esetében néha jó lenne.)
  • Az előre letárolt animációk akármilyen izmos gépünk is van, sokkal szebbek lehetnek, bármilyen profi is a valós időben render-elő Quake 4 grafikus motor. Például egy többszörösen átlátszó felület + sok tükröződést 1600x1200-as felbontáson normál esetben percekig, vagy akár órákig is számolná egy normál render-elő program, de itt másodpercenként 30-60 képkockát kell kitenni, így ezek a hatások trükközve, egyszerűsítve láthatóak, esetleg sehogyan, tehát elvesznek. Tehát sokszor hollywood-i szintű animációkat láthatunk, néha pedig pont azt, hogy hát valós időben bizonyos dolgokat még nem lehet 100% realisztikusan kiszámolni, és meg merem kockáztatni, hogy bizonyos jeleneteket talán csak 10 év múlva tudunk majd a saját otthoni gépünkön mozi minőségben valós időben látni. A korrektség miatt meg kell itt jegyezni még, hogy a jelenetek 95%-ában nem indokolt ez a különleges kinézet, és csak kevés hozzáértő venné észre a „realisztikus” és a „nagyon realisztikus de mégsem olyan” között a különbséget.

 

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 

A hét képe:

Kiemelt kép:
Nagyobb kép megnézés, eddig 7 kommentálás:
7 képe: Mérges kutyája
7 képe: Mérges kutyája
7 hozzászólás

Archívum
Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
Quake 4 játék - logo
Quake 4 játék - logo
1 hozzászólás

 

Ugrás az oldal tetejére


  Tartalmi áttekintés, térkép (sitemap)